Istnieje sporo sposobów atrakcyjnego zaprezentowania oferty firmowej, ale jednym z najczęściej wykorzystywanych jest oczywiście strona internetowa. Przez ostatnie lata burzliwego rozwoju tego nośnika promocji powstało ich tak sporo, że w pewnych przypadkach ciężko jest przebić się pomiędzy silnej konkurencji. Na nieszczęście musimy się z nią liczyć niezależnie od branży, w jakiej funkcjonujemy, niemniej jednak promowanie strony w sieci jest na szczęście prostsze, niż nam się wydaje.
Jednym ze sposobów jest pozycjonowanie stron, pod warunkiem jednakże, że zostanie zrobione przez prawdziwych specjalistów w tej dziedzinie.
Usługi takich osób i firm cieszą się przez cały czas rosnącą popularnością i warto z nich korzystać, kiedy chcemy, aby nasza witryna firmowa znalazła się na jednym z czołowych miejsc w rankingu wyszukiwarki Google. Fachowo wykonane pozycjonowanie stron może to zapewnić, niemniej jednak jedynie w przypadku, kiedy stanie się częścią większej kampanii, nastawionej na długotrwałe podtrzymanie osiągniętych wyników. Dzięki temu będzie możliwe zbudowanie świadomości marki, którą już zawsze będą rozpoznawać nasi klienci. Jednak uprzednio strona musi przejść proces optymalizacji, składający się z wielu, niemniej jednak równie bardzo poważnych elementów. Pierwszym krokiem do wykonania jest w każdej sytuacji sprawdzenie, czy spełnia wymogi stawiane witrynom przez Google i inne używane wyszukiwarki. Taki dokładny audyt stanowi dokładnie określone wytyczne, którymi można się kierować na kolejnym etapie prac. Trzeba będzie skontrolować poprawność skryptu źródłowego witryny oraz skryptu wszystkich dodatkowych kodów, poprawiających funkcjonalność i przydaje się tu znajomość takich języków jak HTML, JavaScript czy PHP. Warto też zoptymalizować pliki graficzne, zmniejszając ich w ogromnej liczbie przypadków zbyt duży rozmiar, co ze stuprocentową pewnością poprawi prędkość ładowania.
Przeprowadzając pozycjonowanie stron, powinniśmy także pamiętać, jak istotną ich częścią jest to, co będziemy publikować. Nie mogą to być przypadkowe teksty, które nie zainteresują użytkowników, ani w żadnym wypadku treści skopiowane z innych witryn. Trzeba sobie jasno powiedzieć, że jest to nielegalne, niezgodne z prawem i bezwzględnie tępione przez Google. Unikatowe i poprawne teksty nieomalże natychmiast przyciągają użytkowników internetu, którzy umieszczają do nich linki na swoich serwisach. Jest to odpowiedni sposób na podniesienie popularności pozycjonowanej witryny, a stąd już 1-wszy krok do pierwszej dziesiątki listy rezultatów wyszukiwarki.
Źródło informacji: wycena pozycjonowania w abonamencie.