Wydawać mogłoby się to łatwym misją, natomiast skuteczne SEO linkowanie wcale nie jest takie proste. Przede wszystkim trzeba mieć świadomość tego gdzie takie linki umieszczać, by były one wartościowe. Jeśli pragniemy ten proces robić efektywnie, to powinniśmy najlepiej kupić dosłownie tanie pakiety SEO, lecz z pewnego źródła. Cena za linki nie gra tutaj tak ogromnej roli jak właśnie ich jakość. W biznesie przyjęło się mówić, że niektóre linki są śmieciowe i takich powinniśmy z całą pewnością unikać. Jeśli już pozyskamy bezpieczne, mocne i bezdyskusyjne pakiety linków seo, to możemy obserwować pozycje witryny internetowej w takich narzędziach seo jak na przykład. Ahrefs. Jednakże zanim to zrobimy, warto poznać także takie definicje jak linki zewnętrzne i wewnętrzne, linki dofollow i nofollow, czy też atrybuty linków jak na przykład. linki sponsorowane. Bez wątpienia profesjonalny link building opiera się także na różnych formatach linków. Tutaj wyróżniamy link w formie URL, brandu, linki graficzne, Zero Match Anchor, Mieszane linki (Partial Match Anchor), czy również Exact Match Anchor. O wartości każdego rodzaju linku dowiemy się więcej z wpisów w sieci. Warto w tej chwili jednakże mieć świadomość tego, że jeśli interesuje nas profesjonalne SEO linkowanie, to typy linków powinny być regularnie mieszane i nie powinny opier ać się ciągle na jednym formacie. Algorytmy Google mogą to wyłapać, przez co nasza strona źle zareaguje na taką informację zwrotną.
Zobacz: linki seo z katalogów